מכירת רכב ישן אס איז מוטורוס

מכירת רכב ישן יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל. הרבה אנשים מוציאים אנרגיה מיותרת על ניסיון למכור את המכונית כאשר הפיתרון נמצא ממש מול עיניהם! במידה ויש לכם רכב ישן, שאינו בר תיקון, מושבת בחניה, או מהווה איום לביטחון הנוהגים בו – אנחנו בחברת אס איז מוטורס נשמח לרכוש ממכם את הרכב ולייעד אותו לפירוק.
במאמר זה נסביר לכם באילו מקרים תוכלו למכור לנו את הרכב הישן שלכם, מדוע זה כדאי עבורכם, וקצת על התהליך של מכירת רכבים ישנים.

מה עושים עם רכב ישן שלא ניתן למכור או לתקן?

מה עושים עם מכונית שעבר זמנה ואי אפשר למכור אותה? מוכרים לקונה רכבים משומשים אשר מפרק אותה עבור תעשיית הברזל או מוכר את חלקיה המתפקדים לרכבים מתחדשים. זה חיוני לפנות לעזרה של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתרחישים כאלה. זה מה שאנחנו עושים באס איז מוטורס: רוכשים מכם את הרכב הישן והלא מתפקד.

למרות גיל הרכב והעובדה שלא ניתן למכור אותו, דעו כי אצלנו תוכלו לקבל מחיר שישתלם עבורכם. אין צורך להמשיך ולנהוג במכונית אם היא מהווה איום על הסביבה או על בטיחותכם. פנייה לרוכש רכב מקצועי המתמחה בפירוק רכבים ישנים, כמונו, היא אופציה מצוינת עבורכם. את התשלום מאיתנו תוכלו לקבל על המקום ובמזומן!

מכירת רכב ישן – איך עושים את זה?

חשוב שתדעו, שבמידה והחלטתם למכור את הרכב הישן לקונה רכבים לפירוק, יש לבטל את רישום הרכב במשרד הרישוי ולדווח על הורדתו מהכביש. זאת מכיוון שאתם רוצים למנוע את הגעת הרכב לידיים הלא נכונות. אתם צריכים להגיע למשרד הרישוי למלא טפסים ולדווח כי אתם מוכרים את הרכב לפירוק. לאחר מכן תוכלו להעביר את הרכב לקונה ולסיים את התהליך.

דברים נוספים שחשוב לדעת לפני שמוכרים את הרכב לקונה רכבים ישנים

הסיבות הנפוצות למכירת רכב ישן לקונה רכבים יד 2 הן:

  •  תאונה קשה 
  • רכב תקול וישן שמבחינה כספית כבר לא משתלם לכם לתקן.

מומלץ מאוד לוודא שמי שקונה מכם את הרכב מעניק לכם גם שירותי גרירה, וזאת על מנת שלא תצטרכו להוציא כסף על גרר. רכב ישן שנמכר לפירוק יכול להישלח לפירוק עבור מתכת או ברזל, או שניתן להשתמש בחלקיו בכלי רכב אחרים.

קונה רכבים ישנים אס איז מוטורס

מדוע כדאי למכור את הרכב לקונה רכבים משומשים אס איז מוטורס?

  1. רכב שעומד זמן רב בחניה יכול לגרור קנסות
  2. לרכב שמוגדר כטוטאל לוס אין קונים וכל זמן שיש לכם אותו אתם מפסידים עליו כסף
  3. מכירת רכב לקונה רכבים חוסכת לכם את הכסף על הגרר
  4. אתם מקבלים מאיתנו כסף במזומן
  5. אנחנו עובדים 24 שעות בימממה וזמינים עבורכם בכל עת

AS IS MOTORS - קונים ממכם את הרכב הישן

AS IS MOTORS הינה חברה בעלת ניסיון של שנים בתחום. אנו מספקים גם שירותי גרירה וגם משלמים לכם במזומן על הרכב!

תוכן עניינים