קונה רכבים לפירוק במרכז

תוכן עניינים

קונה רכבים לפירוק במרכז – AS IS MOTORS. פתרון יעיל ומשתלם

האם יש לכם רכב שהגיע לסוף דרכו? האם הוא נמצא במצב שאינו מאפשר לכם למכור אותו בשוק הרכבים הרגיל? אם כן, אנחנו כאן בשבילכם. כאשר מדובר במכירת רכב לפירוק במרכז, ובכל הארץ אנו מציעים שירות מקצועי, יעיל ומשתלם.

קונה רכבים לפירוק במרכז AS IS MOTORS

AS IS MOTORS קונה רכב לפירוק במרכז
✔שירות 24/7
✔שירותי גרירה
✔תשלום במזומן
✔אמינות ונסיון של עשרות שנים בתחום
✔ניתן לשלוח הודעות בוואטסאפ

מחפשים קונה רכבים לפירוק במרכז?

צרו קשר עוד היום!

AS IS MOTORS – מי אנחנו ומה אנחנו עושים

אנו קונים רכבים לפירוק באזור המרכז ולמעשה מציעים שירות כולל לכל חלקי הארץ. זה אומר שאנו משלמים לכם עבור הרכב המשומש שלכם, גם אם הוא במצב שאינו מאפשר לו לנסוע עוד. אנו מטפלים בכל התהליך, מהרכישה ועד לשירותי גרירה ופינוי הרכב מהמקום שבו הוא נמצא.

מכירת רכב לפירוק  – אס איז מוטורס AS IS MOTORS

קונה רכבים לפירוק – למה זה טוב?

קונה רכבים לפירוק. רכבים שאינם בשימוש יכולים להוות מטרד ציבורי וסביבתי. הם יכולים לצבור זוהמה, להיות מקום מגורים לחרקים ולחיות מזיקות, ולפגוע בנוף העירוני. בנוסף, השארת רכב לא שמיש בחנייה יכולה להוביל לקנסות מהרשויות. לכן מומלץ לפנות לקונה רכבים לפירוק. כאשר אתם מוכרים לנו את הרכב שלכם לפירוק, אתם פוטרים את עצמכם מהטרחה ומהקנסות, ובמקביל משפרים את איכות הסביבה.

מכירת רכב לפירוק במרכז – איך זה עובד?

אחרי שאתם מגיעים אלינו עם הרכב שלכם, אנו בודקים אותו ומציעים לכם מחיר הוגן עבורו. אם אתם מסכימים, אנו משלמים לכם במזומן על המקום, ומטפלים בכל התהליך של הפינוי. אנו גוררים את הרכב למקום הפירוק שלנו, שם אנו מפרקים אותו לחלקיו.

אם הרכב ניתן לשיפוץ, אנו מתקנים אותו ומשווים אותו למכירה. אם לא, אנו מפרקים את הרכב לחלקיו ומשווים אותם למכירה כחלקי חילוף. כל החלקים שאינם שמישים מועברים למיחזור ברזל.

קונה רכבים לפירוק במרכז | AS IS MOTORS
קונה רכבים לפירוק במרכז | AS IS MOTORS

התועלת המשותפת שבמכירת רכב לקונה רכבים לפירוק במרכז ובכל חלק הארץ לצורך העניין

מכירת רכבים לפירוק היא פתרון שמשרת את כולם. אתם מקבלים כסף עבור רכב שאתם לא יכול למכור בשוק הרגיל, הסביבה משתפרת מפני שהרכבים הלא שמישים מועברים למיחזור, ואנו מרוויחים על ידי מכירת הרכב או החלקים שלו.

אז אם יש לכם רכב לא שמיש שאתם רוצים למכור לפירוק, אל תהססו ליצור איתנו קשר ברגע זה! ניתו לפנות אלינו במספר הטלפון שבאתר, בטופס יצירת קשר או דרך הוואטאספ! אנו זמינים 24 שעות ביממה , בכל הארץ ומציעים שירות מקצועי, יעיל ומשתלם. אנו מחכים לשמוע ממך!

קונה רכבים לפירוק בתל אביב   קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה    קונה רכבים לפירוק ברמת גן

 
חייגו עכשיו להצעת מחיר