קונה רכבים לברזל

קניית רכבים למיחזור - אס איז מוטורס / מכירת רכב לברזל

מדינת ישראל , או ליתר דיוק, משרד התחבורה ומשרד להגנת הסביבה הוציאו הנחיות וכללים חדשים בנושא של רכבים ישנים שאינם בשימוש. שנים רבות היינו יכולים לראות רכבים חונים בצד הכביש כאבן שאין לה הופכין , לפעמים תופסים חנייה ומרגיזים את השכנים ולא בכדי. רכב שעומד בחנייה ואינו בשימוש או בצד הדרך, הינו מפגע לכל דבר ועניין –  ראשית, זהו מפגע בטיחותי שעלול לגרום לנזק או לפציעה ולא פחות חשוב מכך, זהו מפגע סביבתי שנחשב לגורם מזהם ולכן ישנה חשיבות רבה בפינוי . דרך שהפכה למקובלת בעולם פינוי הרכבים הבלתי שמישים היא פירוק שלהם לחלפים אותם ניתן למכור או למחזר ולהפוך לברזל.  

מיחזור חלקי רכבים והפיכתם לברזל

אנו בחברת as is motors מכירים היטב את הנחיות משרד התחבורה והמשרד להגנת הסביבה בכל הנוגע לפינוי רכבים ישנים וכן מודעים לכך שהעדיפות היא לפרק אותם ולמחזר את החלקים לטובת ייצור ברזל לשימושים שונים. כמובן במידה וזה אפשרי. לא כל משאית אפשר או כדאי לפרק ולכן אנחנו נוכל לתת לכם את הייעוץ הראשוני ובמידה ואכן יש אפשרות כזו, נוכל לעזור. אם יש ברשותכם משאית כזו שהיא כבר ישנה, לא בשימוש, או מקולקלת , עברה תאונת דרכים וכולי, צרו אתנו קשר ואנו נשלח אליכם קונה רכבים שמומחיותו היא לפרק את הרכב ולמכור את חלפיו לטובת מיחזור, לא רק לטובת ייצור ברזל אלא גם חומרי גלם אחרים. ההמתנה לכך שמישהו ירכוש את הרכב או יפנה אותו מצד הכביש, היא המתנה מיותרת שאף יכולה לסכן אתכם כי בסופו של דבר תצטרכו לשלם קנסות על כך ומדובר בהרבה כסף .  את המשאית מפרקים במגרש גרוטאות ובד״כ השלדה של הרכב היא זו שניתן למחזר ולהפוך לברזל בו אפשר להשתמש לשימושים רבים.

מקצוענים בקניית רכב למחזור ברזל

חברת as is motors היא חברה אמינה ומקצועית המעסיקה צוותים המתמחים בכל הנושא של קנייה ופירוק רכבים, בין אם מדובר ברכבים פרטיים או ברכבים כבדים כמו משאיות. כיום, מכיון שיש כ״כ הרבה רכבים חדשים והסיכוי למכור רכב ישן שיש לו קילומטראז׳ גבוה או ליקויים בטיחותיים וטכניים רק הולך וקטן, האופציה של מכירה ופירוק היא ללא ספק אופציה מצוינת שצריך להכיר ולהבין את יתרונותיה הרבים. כשתחליטו להזמין את השירות, תבינו שעשיתם את הבחירה וההחלטה הנכונה. אל תתעסקו כלל עם תחזוקה של רכב ישן. 

בחירה כזו גוררת בעקבותיה הוצאות כבדות של תיקונים שוטפים ותכופים ואחזקה כוללת, תשלום רישיון רכב וטסט ועוד. זה לא משתלם ובעלות תועלת , העלות היא גבוהה הרבה יותר מאשר התועלת להחזיק ברכב ישן שאף אחד לא ישתמש בו וכנראה גם אף אחד לא ירצה לקנות אותו. הפתרון שאנחנו מציעים, בו יגיע נהג גרר, יגרור את הרכב למגרש גרוטאות, יפרק אותו לחלקים במידה וזה מתאפשר וימכור אותם למחזור, הינו פתרון גם ידידותי ונכון ללקוחות אך גם ידידותי לסביבה! אז הגיע הזמן לקנות רכב חדש ולדאוג לפנות את הישן!

מדוע נולד הצורך של מכירת רכבים לברזל?

בעידן של שינויים מהירים ומודעות סביבתית, משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה הציגו מערכת הנחיות וכללים פורצת דרך הנוגעת לרכבים ישנים שאינם בשימוש. במשך שנים, הרכבים העזובים האלה עיטרו את רחובותינו, תפסו חניה וגרמו לתסכול בקרב תושבי הסביבה. עם זאת, מעבר לאי נוחות, רכבים שאינם בשימוש מייצגים סיכונים משמעותיים יותר. לא רק שהם יכולים להוות סיכונים בטיחותיים על ידי חסימת כבישים וגרימת תאונות אפשריות, אלא שהם גם תורמים לזיהום סביבתי. מכאן, נולד הצורך בפתרון ידידותי לסביבה שעוזר להתמודד עם האתגר הזה. הקונספט של קניית רכבים לברזל הפך לפופולארי כיום והוא מהווה פתרון בר קיימא ואחראי שלא רק משחרר את הרחובות שלנו מהרכבים העזובים האלה אלא גם מקדם מחזור ורווחה סביבתית.

מתי קונה רכבים לברזל נכנס לתמונה

רשויות או אזרחים מודאגים מדווחים, לא אחת, על כלי רכב נטושים כמפגעים סביבתיים, מה שמביא להרחקתם. גם אנשים עם רכבים שאינם בשימוש שכבר לא יכולים לעלות על הכביש עשויים לפנות לקונה רכבים לברזל כדי להפיק מכך תועלת ולמנוע פגיעה סביבתית לא נעימה. ישנן סיבות נוספות בהן קונה רכבים לברזל נכנס לתמונה. הנה הן:

  1. תקנות מקומיות: באזורים מסוימים, תקנות מקומיות או חוקי עזר עירוניים עשויים לדרוש הרחקה של כלי רכב שאינם פעילים או לא בשימוש משטחים ציבוריים. הדבר יכול להוביל למעורבותו של קונה רכבים לברזל וסילוק כלי רכב מסוג זה.
  2. תמריצים כספיים: אנשים הרוכשים רכבים שאינם בשימוש עשויים להציע תמריצים כספיים לבעלי רכבים המעוניינים להיפטר מרכבם הישן, רכב שכבר לא יכול לעלות על הכביש. זו יכולה להיות אפשרות לא רעה עבורם ודרך להחזיר ערך מסוים מכלי הרכב.
  3. מפגע שכונתי: כלי רכב נטושים שתופסים מקום חניה מושכים לא מעט תשומת לב ומעלים גם חששות רבים בקרב התושבים הגרים בסמוך לשם. בתגובה, קונה רכבים לברזל יכול להתערב, לרכוש ולהרחיק רכבים אלה מאותו מקום.
  4. יוזמות של הפחתת פסולת: כחלק ממאמצי הפחתת פסולת ומחזור רחבים יותר, רשויות וארגונים עשויים לשתף פעולה עם רוכשי רכבים כדי להרחיק רכבים שאינם בשימוש ולמחזר אותם.

מעורבותו של קונה רכבים לברזל בנסיבות אלו היא מצב של win-win. קונה זה לא רק מטפל בבעיית כלי הרכב הנטושים והלא פעילים אלא גם תומך במחזור ובשמירה על איכות הסביבה על ידי הצלת חומרים יקרי ערך, קרי הברזל, מהמכוניות הישנות.

למה כדאי לכם להזמין קונה רכבים לברזל

הזמנת קונה רכבים לברזל מביאה אתה יתרונות רבים וזו גם הסיבה מדוע היא הפכה לפופולארית מאד בשנים האחרונות:

  1. יעילות ונוחות: מכירת רכב ישן שסובל מקילומטראז' גבוה או ליקויים בטיחותיים וטכניים יכולה להיות אתגר לא פשוט. בחירה בשירות קניית רכבים לברזל מייעלת את התהליך, וחוסכת לכם את הטרחה של מציאת קונה, ניהול משא ומתן והתמודדות עם ניירת.
  2. חיסכון בעלויות תחזוקה: בעלות על רכב ישן מובילה לרוב לתיקונים רבים ויקרים, כמו גם לנטל הכספי של אחזקת רישיונות וטסטים לרכב. הזמנת קונה רכבים לברזל עוזרת לכם להשתחרר ממעגל ההוצאות הזה, ומאפשרת לכם לנתב מחדש את המשאבים הכספיים שלכם בצורה חכמה יותר.
  3. אחריות סביבתית: מחזור ופירוק רכבים ישנים מציע יתרונות רבים לכל הצדדים המעורבים בכך. זה לא רק עוזר לכם להיפטר ממכונית לא רצויה אלא גם תורם לקיימות סביבתית. חילוץ ומחזור חלקים וחומרים מכלי רכב ישנים מפחיתים את הצורך במשאבים ואנרגיה חדשים, וממזערים את ההשפעה האקולוגית של סילוק כלי רכב.
  4. ניצול טוב יותר של שטחים קיימים: רכב לא נייד או לא בשימוש תופס מקום יקר, בין אם זה ברחוב או בחניה שלכם. מכירת המכונית הישנה שלכם לקונה רכבים מפנה מקום.
  5. חסכוני בזמן: תהליך מכירת רכב ישן עלול לקחת זמן, מפרסום ועד הצגת הרכב לקונים פוטנציאליים. קונה רכב מפשט תהליך זה, ומציע פתרון מהיר ויעיל.
  6. רווח כספי: בעוד שהערך של מכוניות ישנות הוא נמוך מאד, רוכשי רכבים לברזל עדיין מציעים מחירים תחרותיים עבור החומרים והחלקים שהם יכולים להציל ולמחזר. באופן זה אתם מרוויחים מעט במקום להפסיד.
  7. הזדמנויות שדרוג: פרידה מהרכב הישן שלכם פותחת את הדלת לרכישת רכב חדש, אמין יותר ובטוח יותר. מהלך זה מתיישב עם תקני הרכב המודרניים והשאיפה לתחבורה בטוחה ויעילה יותר.

מחפשים קונה רכבים לברזל?

חברת AS IS MOTORS היא הכתובת הנכונה. החברה מתמחה בקניית רכבי יד שנייה, שאינם כשרים לעלות על הכביש, ובפירוקם על מנת להפיק ברזל. לחברה יש את כל הציוד הנדרש לגרירה ולשינוע הרכב שמיועד לפירוק וכן את הפתרונות המקצועיים הנוספים במקרים כאלה. לקבלת מידע אודות השירות ומענה לכל שאלה, צרו קשר בטלפון 054-3022213. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל עניין.

חייגו עכשיו להצעת מחיר