קונה רכבים לפירוק

קניית רכבים לפירוק - מה חשוב לדעת?

 קניית רכבים לפירוק – מה היא כוללת ומתי נפנה לקונה רכבים? כשאנו רוצים למכור רכב לפירוק או לנסיעה חשוב שנדע שיש לנו אפשרות לקבל החזרי אגרה או אפילו שירותי גריטה בחינם מהמדינה! את התשלום על הרכב נוכל למקסם כשנפנה לקונה רכבים לפירוק ישר ומקצועי, ובנוסף לקבל תשלום במזומן ובמהירות. איך זה יקרה? כל מה שחשוב לדעת על קניית רכבים לפירוק.

תוכן עניינים

מכירת הרכב שלנו לקונה רכבים לפירוק יכולה להיות פיתרון מעולה בשבילך. מדוע?

כיוון שהעלויות הכספיות כשמחזיקים רכב ישן בבית הן גבוהות ומיותרות. כולנו מכירים את התחושה שיש לנו רכב הרבה זמן ומצד אחד אנחנו מאד אוהבים אותו ונהנים לנסוע בו ומצד שני , מבינים שהגיע הזמן להחליף אותו כי הוא דורש המון תיקונים והמוסכניק מכיר אותו יותר מדי לעומק.

 בנוסף, מכיון שזה רכב כל כך ישן ויש בו הרבה בעיות טכניות, מכניות וחשמליות. הרכב עומד יותר מאשר נוסע ואז זה גם מטרד סביבתי ואפילו השכנים כבר מתחילים להתלונן על כך שישנו רכב שתופס חנייה ולא זז משם. ועוד לא דיברנו על ביטוחים וטסט. מצד אחד, אם הרכב לא זז , לא מתאים לנו לשלם ביטוח וטסט ומצד שני, אם שוטר יגיע ויבדוק את הניירת, נצטרך גם לשלם את הביטוחים והטסט ובנוסף לשלם קנסות ודו״חות. 

מתי נפנה לקונה רכבים לפירוק?

אם בבעלותנו:

  • רכב ישן שמתאים לגריטה
  • רכב ישן שאנו לא מעוניינים להעביר אותו טסט
  • רכב שהורד מהכביש
  • רכב שעבר תאונה קשה

במידה ואחד מסוגי הרכבים נמצאים ברשותנו ואנו רוצים למקסם את השווי של מכירתו, כדאי לפנות לקונה רכבים לפירוק. קניית רכבים לפירוק מתבצעת בסוגים רבים של רכבים, בטווח רחב של מצבי התיישנות. לכן, גם המחיר עבור הקנייה עשוי להשתנות. בכל מקרה, עבור כל מחיר שנקבל – קניית רכבים לפירוק עבורנו תשלום מקסימלי ובאופן מהיר ואידיאלי, הדבר היחיד שכדאי לעשות זה לברר על קונה רכבים מומלץ. זה יכול לחסוך לנו זמן וכאב ראש וכמובן להתבטא גם במחיר. 

קניית רכבים לפירוק

מה חשוב לבדוק על קונה רכבים לפירוק ונסיעה?

1. שירותי גרר מהירים

קונה רכבים לפירוק שמספק שירותי גרירת רכב בתוך זמן קצר מעת שיצרת עמו קשר. חוסך לנו כאב ראש וזמן.

2. אמינות

בעוד שמחירים של רכבים אנו יכולים להעריך, מחיר עבור קניית רכבים לפירוק פחות מוכר לנו, ולכן אנו חשופים לסיכון של מחירים שאינם הוגנים. חשוב לברר ולחפש המלצות על קונה רכבים לפירוק אמין ובעל יושרה.

3. שירות עם חיוך

תהליך מכירת רכב דורש לפעמים ידע, בירורים, הצעות וגם בירוקרטיה ועבודה מול נותני שירות אחרים. בשביל שכל הדברים הללו יקרו בקלות ועם תחושה נעימה ומחייכת, חשוב לבחור בקונה רכבים לפירוק שמספק שירות עם חיוך.

4. קונה רכבים לפירוק ונסיעה

כאשר כל מה שאנחנו צריכים ניתן באותו מקום, זה תמיד טוב – כי גם אם כעת אנו מוכרים רכב לפירוק, סביר שנרצה גם בעתיד למכור רכב לנסיעה. הכי חסכוני, קל ונוח למכור לאותו קונה רכבים.

 

מהם השלבים במכירת רכב אל קונה רכבים לפירוק?

השלבים בהם תעברו כאשר תבצעו מכירת רכב עבור קונה רכבים לפירוק:

שלב ראשון

נפנה למשרד הרישוי, מצוידים בתעודת זהות ובמסמכי הרכב. נמלא טופס בקשה לביטול רישום רכב.

שלב שני

נמלא טופס בקשה להחזר אגרה, כדי לקבל החזר עבור הזמן שהטסט היה בתוקף והרכב כבר לא נסע, זהו צעד משתלם!

שלב שלישי

הורדת הרכב מהכביש. ניתן לעשות זאת בין באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של משרד התחבורה ובין באמצעות טופס פיזי באחד מסניפי משרד התחבורה.

שלב רביעי

יצירת קשר עם קונה רכבים לפירוק מקצועי. אפשר וכדאי לבקש מראש שנציג החברה שקונה רכבים יגיע לתת לנו הצעת מחיר שאותה נוכל לבדוק.

שלב חמישי

לאחר ההסכמה למחיר יגיע גרר ויגרור את הרכב לפירוק במגרש פירוק רכבים. אנו נקבל את הכסף מיידית ונהנה ממקסימום הכנסה במינימום כאב ראש מהגרוטאה שלנו.

קונה רכבים לפירוק

מהו השלב הבא לאחר קניית רכבים לפירוק?

הרכבים מועברים לפירוק במגרשים. לרוב מדובר במגרשים פרטיים שמבצעים פירוק תמורת תשלום. יש בעניין הזה צורך להיזהר משרלטנים – ומכך קונה רכבים לפירוק חוסך למוכרים.

במקרים מסוימים, רכבים בני 20 שנה ומעלה מתאימים לתוכניות הגריטה על חשבון המדינה. תוכניות אלו מוצעות מדי פעם בשיתוף פעולה עם משרד התחבורה עם המשרד לאיכות הסביבה, ומספקות הזדמנות לבעלי רכבים ישנים לפרק רכב בחינם. כשמוכרים רכב לפירוק כדאי כמובן לברר האם הרכב שלנו מתאים לאחת התוכניות האלו.

איזה חלקים ברכב ניתן למחזר?

ניתן למחזר צמיגים . חומר הגלם שלהם משמש למוצרים שונים ומגוונים למשל משטחי ריצוף, ועוד.

גם זכוכיות אפשר למחזר ולייצר בקבוקים, קערות וכלים נוספים מזכוכית. כמובן שממחזרים גם את המסגרת המתכתית של הרכב , שולחים אותה לגריטה  ואז מהמתכת הגולמית מייצרים מוטות מתכת ומתקני מתכת מסוגים שונים.

למה כדאי לפנות לקונה רכבים לפירוק?

כמה יתרונות בולטים עבור קניית רכבים לפירוק:

  • כסף קל וזמין, בראש שקט ובמהירות. לרוב התשלום מתבצע במזומן, יתרון נוסף שייחודי לקונה רכבים.

  • קניית רכבים לפירוק תורמת לאיכות הסביבה ולניצול מקסימלי של חלקי רכב טובים ושמישים, במקום לבזבז עוד משאבים יקרים מהעולם שלנו. למשל, חלקי הברזל המפורקים ברכב עוברים למפעל שמתיך אותם, ולאחר מכן משמשים ליצירת מוצרי ברזל חדשים.

  • הרכב הישן עלול לפגוע בסביבה בפליטת עשן וגזים רעילים, ולכן פירוק רכב מונע זאת ותורם עוד יותר לאיכות הסביבה

  • רווחיות לכל הצדדים – למוכר הרכב, לקונה רכבים, למגרש הרכבים לפירוק.

          קניית רכבים לפירוק היא פעולה תורמת ומשתלמת לסביבה מהיבטים שונים.

קניית רכבים לפירוק רק אצל AS IS MOTORS
מחירים משתלמים✔ הגעה מהירה לרכב✔ ראש שקט ✔

אז אל מי פונים עבור קניית רכבים לפירוק?

פונים לחברה כמו as is motors , ומבקשים הצעת מחיר לרכישת הרכב שלנו. הרווח הוא כפול. החברה מפרקת את הרכב שלנו ולוקחת ממנו את החלקים שאותם ניתן למחזר כמו מצבר, זכוכיות , ברזל וכו׳. אנחנו משלמים לכם מחיר הוגן עבור הרכב ולכם נחסך הרבה בלגן וגם שומרים על הסביבה. המגמה היום היא למחזר כמה שיותר ואין ספק שפירוק של הרכב ומכירת החלקים לתעשיות השונות מספק מענה מצוין בנושא זה. 

בנוסף, ישנה מגמה של מינימום מפגעים סביבתיים ורכב שעומד בצד הדרך ללא שימוש הוא בהחלט מפגע שיש לטפל בו. בפינוי הרכב מצד הדרך ובמכירת החלפים למיחזור, אנו בעצם דואגים להגנת הסביבה פעמיים וכולם מרוויחים מפעולה זו.  הסכנה ברכב שאנחנו לא משתמשים בו היא השמנים והחומרים הנוספים שישנם בתוך הרכב שעלולים לחדור לתוך האדמה ולייצר זיהום סביבתי. ברגע שאנו קונים ממך את הרכב, אנו שולחים את הנוזלים המסוכנים הללו לאתרי מיחזור המתמחים במיחזור של שמנים והפיכה שלהם לתוספי דלק.  

השירות שלנו ב- as is motors

כמו בכל דבר בחיים, חשוב למצוא ספק שייתן לך שירות מא-ת, שירות מקצועי, נעים, אכפתי ומקיף. השירות של as is motors כולל מתן הצעת מחיר הוגנת תמורת רכבך, שירותי גרירה למגרש גרוטאות, ופירוק של הרכב . הצעות המחיר שלנו תמיד יהיו הוגנות ומשתלמות ככ הניתן עבורך כלקוח. אנו מספקים שירות טוב ומהיר וניתן לך את הפתרון המתאים ביותר. החברה שלנו משתדלת ככל הניתן למחזר את החלקים של הרכב כדי שיהיה להם שימוש גם בעתיד בתעשיות השונות, החל מתעשיית הברזל, זכוכית, פלסטיק ועוד. אין סיבה שרכב ישן לא יפורק וימוחזר בחלקים בהם ניתן לעשות זאת. ואין ספק שאי אפשר להשאיר את הרכב בצד הדרך או בחנייה בתקווה שמישהו יגיע ויפתור את הבעיה.   

חייגו עכשיו להצעת מחיר