קונה משאיות לפירוק

קונה משאיות לפירוק
תוכן עניינים

קונה משאיות לפירוק - רק ב AS IS MOTORS

בשלב מסוים, כל משאית, גם החזקה והגדולה ביותר, תסיים את דרכה על הכביש. במקרה כזה רצוי להעבירה לפירוק. רק כך אפשר להרוויח חלק מהכסף שהושקע בקניית המשאית. באילו מקרים כדאי לשקול את האפשרות הזו? סקרנו בשבילכם כל מה שצריך לדעת על משאיות לפירוק.

✔ קונה משאיות לפירוק במחיר אטרקטיבי

✔ שירות בפריסה ארצית בכל הארץ

✔ הגעה אל הרכב בתוך שעתיים

✔ תשלום במזומן

✔ ניסיון עשיר בתחום הפירוק רכב – יש על מי לסמוך

מתי צריך למכור משאיות לפירוק?

כאשר אין ברירה ולא ניתן למכור את המשאית ליד שנייה, אפשר לפחות לנסות ולהרוויח ממנה על חלקי החילוף והמתכת. משאיות לפירוק הן משאיות שעברו תאונה והן במצב טוטאל לוס, משאיות שיש להן תקלות חמורות רבות ולא מוצאים להן קונה במחיר סביר או משאיות שעומדות שנים רבות ללא תנועה כך שלא ניתן להשתמש בהן יותר וגם אין עבורן רישיון וטסט בתוקף.

חברה אשר קונה משאיות לפירוק מעוניינת בחלקי החילוף של המשאית או בשביל המתכת שלה כדי לסחור בהם בהמשך. בדיוק כמו שפועלים בכל מכירת רכב לפירוק.

כך שהאפשרות להעביר משאית לפירוק למכירה היא אפשרות מעולה. משאית לפירוק לא צריכה להיות תקינה ולנסוע. חברה אשר  קונה משאיות, תקנה משאיות בכל מצב, כולל פינוי המשאית מהמקום בו היא נמצאת אל מגרש הפירוק. כך מתפנה מקום בשביל משאיות חדשות וניתן להרוויח עוד כסף בשביל לרכוש אותן.

הפרמטרים על-פיהם נקבע המחיר עבור משאית לפירוק נקבע לפי מחירון רשמי כאשר מפחיתים או מוסיפים עליו בהתאם למצב המשאית, הקילומטראז' שלה, השנתון, מצב הצמיגים ועוד.

כיצד בוחרים קונה משאיות לפירוק?

ראשית חשוב שמי שקונה את המשאית לפירוק יהיה הוגן ואמין. מכיוון בתחום שהוא די "אפור", יש גם מיני חאפרים ולא כדאי "ליפול" בעניין הזה.

בנוסף, ניסיון. זהו הוא מדד רלבנטי לרצינות ואחריות של קונה משאיות לפירוק. לכן, כאשר מבקשים למכור משאית לפירוק יש לוודא כי לקונה ניסיון בתחום וכי הוא מכיר אותו מ-א' עד ת'.

המלצות וביקורת. לא מוכרים משאית לפירוק לפני שעושים בדיקה. ככל שיש יותר ביקורות חיוביות כך הקונה מתאים יותר.

וכמובן המחיר. הצעה גבוהה ביותר היא אטרקטיבית יותר ובה בוחרים. ולבסוף, פריסה ארצית. ככל שלקונה משאיות לפירוק יש אפשרות להגיע ליותר אזורים בארץ, כך עדיף.

קונה משאיות לפירוק | AS IS MOTORS

פירוק לחלפים או לברזל - מה ההבדל?

פירוק משאיות מתבצע עבור פירוק לחלפים או מחזור המתכת. באפשרות הראשונה המשאית מפורקת וחלקיה נמכרים כחלקי חילוף למוסכים או ללקוחות פרטיים.

במידה והמשאית כבר הרוסה לגמרי ואין שום אפשרות למכור את החלקים שלה, מוכרים אותה למחזור ברזל. מדובר בהרבה מאוד ברזל שהוא חומר מאוד מבוקש שאפשר למכור ולקבל תמורתו כסף מזומן.

מחפשים קונה משאיות לפירוק?

הצעת מחיר מהירה והגעה אל הרכב בתוך שעתיים בלבד!

למה AS IS MOTORS היא הבחירה הטובה ביותר למשאית שלך?

החברה שלנו עוסקת בקנייה ופירוק של רכבים מסוגים שונים. בין השאר אנו מתמחים גם בקנייה ופירוק של משאיות. כמו במקרה של רכבים פרטיים, גם במקרה של משאיות, יש לא מעט כאלו שהופכות להיות בלתי שמישות מסיבות שונות. שימוש במשאיות בלתי שמישות עלול להיות מסוכן וכדי לשמור על בטיחות הנהג משאית מומלץ למכור אותה אחת הסיבות הנפוצות היא משאית שהינה ישנה ונמצאת הרבה שנים על הכביש ויש לה בלאי. אין מה לעשות עם משאיות כאלו ולכן החברה שלנו as is motors בה מועסק צוות מיומן ומקצועי, מבינה ויודעת מה צריך לעשות עם אותן משאיות ותגיע כדי לקנות מכם את המשאית ובמקרים רבים לפרק אותה לחלקי חילוף או למחזור. חשוב לזכור שכמו שבמקרה של רכב פרטי העומד בחנייה או בצד הכביש והופך להיות מפגע סביבתי ואף בטיחותי, כך גם משאיות שעלולות לזהם את הסביבה ולגרום לעלויות גבוהות יותר לבעלים של המשאית , כאשר הוא יקבל דו״חות או יחוייב לגרור את המשאית לגריטה.

גם משאיות שעברו תאונת דרכים והן במצב של טוטאל לוס, או שיש בהן ליקויי בטיחות או תיקונים שיהיה יקר מאד לבצע והבעלים שלהן אינו מעוניין להוציא כ״כ הרבה כסף –  גם במקרה כזה, אפשר להזמין צוות מהחברה שלנו ואנחנו נקנה את המשאית הישנה ונדע איך לטפל בה וגם נשלם ללקוח במזומן ובכך נסייע לו להיפטר מהרכב ולא להיגרר לעלויות נוספות כמו תשלום טסט.

אנחנו כחברה המתמחה בקנייה ופירוק של משאיות , נעביר פעמים רבות את חלקי המשאיות לאחר פירוקן למיחזור. פעולה זו כידוע תורמת ושומרת על הסביבה וחוסכת עלות גבוהה ללקוח שאינו צריך לגרור או לפנות את המשאית.

שירות ומקצועיות ללא פשרות

ברור לכולנו שגם אם החלטתם שאתם כבר אינכם זקוקים למשאית שלכם, מכל סיבה שהיא: ישנה, תקולה וכולי, אי אפשר פשוט להשאיר אותה במקומה ולקוות שמישהו ייקח אותה משם. עליכם האחריות ליצור קשר עם חברה מקצועית שמכירה ומנוסה בתהליכי מכירה ופירוק של משאיות, להזמין אותם להגיע אליכם ולוודא שהם גם רוכשים את המשאית מכם במחיר הוגן וגם דואגים לפנות אותה או לפרק אותה לחלפים ואותם להעביר למיחזור או למכירה. כל בחירה באופציה אחרת כמו השארת המשאית במקומה, תביא לקנסות ולכך שתצטרכו לשלם הרבה כסף. לנו יש קוני משאיות שכל תפקידם הוא לקנות משאיות במצב כזה, לפרק אותן ולהעביר את החלפים למכירה או מחזור ברזל. קונה המשאיות יגיע עד אליכם , יתן לכם תשלום לאחר מו״מ ויפנה את המשאית.

חברת אס איז מוטורס תתן לכם שירות מצוין בזמן הקצר ביותר ובמקצועיות . אתם יכולים לסמוך עלינו שנוכל לתת לכם סל של פתרונות לקנייה ופירוק של משאיות שיש ברשותכן וכבר אינן בשימוש מכל סיבה שהיא.

שאלות תשובות

תקועים עם משאית מושבתת שתופסת מקום? הלך המנוע של המשאית ולא שווה לתקן? המשאית עברה תאונה ולא בטוח שכדאי לתקן אותה או למכור אותה לפירוק ולקנות חדשה? המשאית ישנה ורוב הסיכויים לא תעבור טסט ויהיה קשה למכור אותה כך ליד שנייה?

אלו מצבים שונים בהם כדאי למכור משאיות לפירוק. בכלל, כדאי לבדוק מה שווי המשאית בשוק המשאיות המשומשות. כאשר הרכב נמצא על הכביש יותר מ-10 שנים, מחירו דומה למחיר שאפשר לקבל עליו מחברה לפירוק משאיות.

שירותיות אצלנו היא ערך עליון, דרכנו יתאםשר ללקוח לקבל את התשלום בכל דרך: מהעברה בנקאית ועד מזומן

במידה ובחרתם בשירות של AS IS MOTORS נגיע אל המשאית שלכם עד שעתיים מסיום השיחה.

חייגו עכשיו להצעת מחיר